Nowa wersja CS-Cart 2.1.3

Najnowsza wersja CS-Cart wprowadza kilka ciekawych ulepszeń takich jak:
  • bardziej precyzyjne szacowanie kosztów wysyłki
  • szybszy czas odsłony sklepu
  • możliwość płatności poprzez Amazon 
  • dwa nowe darmowe szablony wyglądu sklepu.
Mniej zapytań do bazy danych, szybsza odsłona stron
Znacznie zredukowano ilość zapytań do bazy danych. Jest to kolejny krok pozwalający na przyśpieszenie działania sklepu po wprowadzeniu mechanizmu cachowania blokowego w poprzedniej wersji. Teraz strony sklepu ładują się znacznie szybciej, nawet jeśli zostaną wywołane po raz pierwszy przez klienta.

Poniższe diagramy przedstawiają porównanie liczby zapytań dla różnych stron sklepu przy domyślnej instalacji CS-Cart 2.1.2 i CS-Cart 2.1.3.


Nowe moduły płatności

Ponad 60 modułów płatności dostępnych w poprzednich wersjach CS-Cart zostało uzupełnionych o trzy nowe: Payment21, Paytrace oraz najbardziej oczekiwany Amazon Payments.



Lepsza integracja z popularnymi systemami wysyłki

Integracja z najbardziej popularnymi systemami wysyłki została na nowo przemyślana i zaimplementowana.

Najbardziej widoczną zmianą są strony konfiguracji systemu wysyłek, które wspierają szacowanie kosztu wysyłki w czasie rzeczywistym (na przykład: FedEX, DHL, USPS, itd.). Strony te nie korzystają już z globalnych ustawień, natomiast są konfigurowane oddzielnie dla każdej metody wysyłki. Ta zmiana posiada następujące zalety: 
  • możliwość ustawienia dwóch lub więcej metod wysyłki korzystając z różnych kont
  • możliwość dodania marży do cen szacowanych w czasie rzeczywistym.

Kolejne znaczące ulepszenie dotyczy systemu do bardziej precyzyjnego szacowania kosztów wysyłki w czasie rzeczywistym.

Po pierwsze, CS-Cart pozwala teraz na tzw. "multi-package shipping",  to znaczy: system potrafi przyporządkować produkty z zamówienia do oddzielnych paczek, obliczyć ilość wymaganych paczek i wysłać te dane do wybranego systemu wysyłki. Otrzymana odpowiedź ustali ostateczne koszty wysyłki.
Liczba wymaganych paczek określona jest na podstawie:  wymiarów produktu oraz minimalnej/maksymalnej liczby produktów która może znajdować się w paczce. To wszystko można zdefiniować za pomocą "szczegółowej strony produktu" w częsci administracyjnej sklepu.


Po drugie, klienci firmy UPS mogą włączyć specjalne (wynegocjowane) ceny wysyłki za pomocą indywidualnych kont.

Po trzecie, kupujący mogą wybrać typ adresu wysyłki: domowy lub firmowy.
To ulepszenie dotyczy tylko wysyłki FedEx ponieważ UPS potrafi automatycznie wykryć typ adresu, natomiast DHL zupełnie nie używa tego parametru.

Ponadto CS-Cart wykorzystuje teraz najnowsze API systemów: UPS, USPS, DHL i FedEX. Sprawia to, że oprogramowanie nie tylko korzysta z najnowszej technologii ale również uzyskuje dostęp do dodatkowej funkcjonalności jak na przykład nowe usługi od firmy USPS.

Nowe darmowe szablony graficzne sklepu

Nowe szablony graficzne zostały dodane do CS-Cart Professional i CS-Cart Multivendor. Szablon "Biżuteria" doskonale nadaje się do sprzedawania dekoracji i ozdób.


Natomiast szablon "Żywność" będzie przydatny dla każdego sklepu sprzedającego artykuły spożywcze.



Przypominamy, że to doskonałe oprogramowanie jest teraz dostępne z 20% zniżką. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą firmy SoftSolid

Popularne posty z tego bloga

CS-Cart Ultimate

Rabat na kolejne zakupy w CS-Cart

Cross-Selling oraz jego zastosowanie w CS-Cart